Carrefour Hypermarkten en Wunderman Thompson worden hofleverancier

Antwerpen - 17 juli 2020

Belgen voelen zich de koning te rijk tijdens een gezellige barbecue in de hof. En met de Carrefour Hypermarkten beschikken ze over de ideale hofleverancier, zeker tijdens de Hyper Barbecue Weken.

Nadat we wekenlang op hete kolen zaten in ons kot, zijn we weer volop aan het bakken en braden buiten met vrienden of familie. Een bezoek aan de Carrefour Hypermarkten, die een gigantische keuze aan Belgische BBQ-producten bieden, mag hierbij niet ontbreken.

Het feit dat onze Nationale Feestdag tijdens de Hyper Barbecue Weken valt, inspireerde Wunderman Thompson Brussels tot het thema van een Royale Barbecuezomer. Klanten die voor € 70 aan BBQ-producten kopen, krijgen een vorstelijke barbecueschort cadeau, compleet met officiële medailles van de “Orde van de Vleesvork”, een fonkelende broche(ette) en een koninklijke eretitel.

Daarnaast werd een speciale AR-lens gecreëerd voor Instagram en Facebook die zorgt voor een instant vorstelijke allure: ideaal om je vrienden mee uit te nodigen en fun gegarandeerd op de bbq zelf! De campagne is te zien in de winkelpunten en maakt daarnaast ook gebruik van de eigen communicatiekanalen van Carrefour (DM, folder, radio instore, sociale media, website,…).

Carrefour-Instore-NL-20.mp3

MP3 - 627 Kb