Wunderman Thompson zegt het met een mondmasker voor La Ligne 103

Antwerpen - 19 mei 2020

Na de succesvolle campagne voor Awel, kreeg Wunderman Thompson Antwerp nu een gelijkaardige opdracht voor La Ligne 103. Dit is, net zoals Awel, een hulplijn voor kwetsbare jongeren, maar dan voor Franstalig België. Het doel van de campagne is om jongeren te laten weten dat ze altijd terechtkunnen bij La Ligne 103 als ze het thuis moeilijk hebben.

Over je problemen praten, is niet eenvoudig. En deze tijden maken het er niet makkelijker op. Dit wordt op een symbolische manier weergegeven in een tv-spot waarin jongeren een mondmasker dragen. Maar op elk masker staat een emoji, zodat hun gelaatsuitdrukking toch duidelijk wordt. De spot geeft jongeren mee dat ze gratis kunnen bellen naar La Ligne 103 als ze over hun problemen willen praten.

Daarnaast werd een radiospot gemaakt die jongeren over de gratis hulplijn vertelt. De campagne loopt in Franstalig België op tv, radio en online.

Radio La Ligne 103.mp3

MP3 - 704 Kb